• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Віртуальний методичний кабінет

Методичний калейдоскоп

В умовах соціальних реформ одним із найважливіших завдань у системі методичної роботи закладу є підвищення ефективності та якості методичної роботи. Адміністрація проводить постійний пошук змісту, форм, методів, структури методичної роботи. Це обумовлено пошуком нового стилю, нових форм спілкування з людьми в особистісно зорієнтованій освіті. Педагогічний колектив закладу постійно працює над створенням єдиного методичного простору з інноваційною діяльністю вихователів.
Методична робота спрямована на підготовку кадрів, удосконалення теоретичного рівня педагогів, формування психологічної готовності педагогічних працівників дошкільного навчального закладу до впровадження Програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" та Програми розвитку дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт", на реалізацію змісту Базового компонента дошкільної освіти ( у новій редакції)
План роботи дошкільного навчального закладу на 2016-2017 навчальний рік враховує вимоги чинних законів, законодавчих та нормативних актів, зокрема:
  • Конституції України,
  • Закону України "Про дошкільну освіту",
  • Закону України "Про освіту",
  • Положення про дошкільний навчальний заклад,
  • Закон України "Про державну мовну політику",
  • Конвенцію "Про права дитини",
  • Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція),
  • Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів,
  • Інструктивно-методичні рекомендації "Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році".
На виконання даних законодавчих актів та для підвищення якості дошкільної освіти, забезпечення її сталого інноваційного розвитку в цьому навчальному році педагогічний колектив закладу спрямовує свою діяльність на формування різнобічно розвиненої, духовно багатої, оптимістично та патріотично налаштованої особистості, починаючи з перших років життя і завершуючи вступом до школи. Визначено такі пріоритетні напрямки:
  • Забезпечити систематизацію змісту і засобів навчання, виховання та розвитку дітей дошкільного віку відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти та чинних парціальних та комплексних програм розвитку дитини, створити оптимальні організаційно-педагогічні, санітарно-гігієнічні, навчально-методичні і матеріально-технічні умови для стовідсоткового охоплення обов'язковою якісною дошкільною освітою дітей старшого дошкільного віку та дітей з особливими потребами.
  • Сприяти формуванню мовленнєвої культури дошкільників засобами ігрової діяльності.
  • Здійснювати економічне виховання дошкільників шляхом формування моделей поведінки, звичок, стилю життя, що відповідають потребам сталого розвитку людства.
  • Продовжувати формувати здоров'язбережувальну компетентність забезпечуючи збереження та зміцнення фізичного здоров'я дошкільнят.
Педагогічний колектив закладу поряд із згаданими вище інваріативними програмами впроваджує парціальні програми та авторські інноваційні технології:
  • "Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати" (авт. Л.Лохвицька);
  • "Цікаві шашки" (авт. В.В.Семизорова, О.В.Романюк, Г.П.Дульська);
  • методика розвивального читання Л.Шелестової;
  • Курс "Освіта для сталого розвимтку".
31 серпня 2016 р. в закладі проведено педагогічну раду з проблеми "Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016 - 2017 навчальному році", в ході якої члени педагогічної ради опрацювали інструктивно-методичні рекомендації "Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році, отримали інформацію про програмно-методичне забезпечення освітньо-виховного процесу, обговорили завдання і зміст річного плану роботи закладу, обрали комплексні і парціальні програми, форми календарного планування, презентували придбані та виготовлені посібники та атрибути, що використовуватимуть у ході освітньо-виховного процесу.
/Files/images/DSC09580.JPG


27 вересня 2016 року в дошкільному закладі відбувся День відкритих дверей. Мами і тата відвідали заняття та різні режимні процеси, взяли участь у прогулянках, переглянули свято за участю вихованців та працівників закладу "Садочок рідний, ти наш дім", виставку робіт з при родного та покидькового матеріалу у виконанні дітей, батьків, педагогів "Завітала осінь до нашого краю".

/Files/images/IMG_1655.JPG

/Files/images/IMG_1689.JPG

/Files/images/DSC09602.JPG

/Files/images/DSC09601.JPG


22 лютого 2017 р. на базі закладу проведено семінар-практикум з елементами методичного тренінгу для вихователів-методистів дошкільних закладів міста з проблеми "Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти та чинними освітніми програмами", в ході якого були розглянуті проблеми в оцінці якості дошкільної освіти, та намічені шляхи їх розв'язання.

/Files/images/DSC09375.JPG

/Files/images/DSC09377.JPG


В 2015-2016 навчальному році одним з пріоритетних завдань педагогічного колективу закладу є екологічне виховання дошкільників. Адже природа - це домівка людства і джерело ресурсів для його життя. Людина - невід'ємна частинка природи. Виховуючи в дітей любов до природи, рідної землі, навчаючи їх оберегати навколишню красу, ми формуємо зачатки екологічної та моральної свідомості, духовності, гуманізму.

В рамках вирішення даної проблеми в закладі пройшов семінар-практикум з елементами метиодичного тренінгу з проблеми "Завдання та зміст базового компонента дошкільної освіти з освітньої лінії "Дитина у природному довкіллі", в ході якого педагоги мали змогу підвищити рівень поінформованості щодо змісту освітньої лінії, показали свої професійні уміння щодо викороистання ефективних підходів для впровадження та реалізації вищеназваної освітньої лінії в освітньому процесі ДНЗ.

/Files/images/SAM_4358.JPG

/Files/images/SAM_4359.JPG




28 жовтня на базі дошкільного навчального закладу відбувся семінар-практикум для завідувачів дошкільних навчальних закладів міста з проблеми "Впровадження еколого-валеологічного виховання в сучасному навчальному закладі".

Учасники семінару поповнили свої знання з проблем екології, ознайомилися з новою галуззю педагогічної науки - ековалеологією, мали нагоду переконатися в актуальності впровадження ековалеології в освітній процес дошкільного закладу, познайомилися з досвідом роботи з даної проблеми ДНЗ № 20 "Берізка", активізували свої знання природних факторів оздоровлення, згадали перлини народної мудрості про вплив природи на здоров'я людини, отримали масу позитивних вражень від співпраці з колегами.

/Files/images/SAM_4312.JPG

/Files/images/SAM_4304.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi